poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Piasek i piórka

Dziś krótki post o paznokciach. Z góry przepraszam za stan moich paznokci
jakim torturować będę Wasze oczy na zdj. a dokładnie skórek, nie zdążyłam
jeszcze zrobić :/
Pierwszy lakier jaki zaprezentuję poniżej, to piasek z kolekcji Holiday -
Golden Rose
. Mój kolor to nr 63. Pięknie zastyga tworząc efekt piasku.
Faktura lakieru jest bardzo ciekawa. Dziś mam sam różowy na paznokciach
i koleżanka, która zauważyła moje mani, z zachwytem zaczęła skrobać
po paznokciach sprawdzając chropowatą powierzchnię. :)
                                
Dla stworzenia kontrastu pomiędzy 2 opisanymi lakierami pomalowałam
paznokcie naprzemiennie. Drugi lakier to Golden Rose efekt piór nr 13.
                  
"Efekt piór" bardzo ciekawy, choć przyznam, że liczyłam na coś bardziej
spektakularnego. Bardziej jestem chyba zadowolona z piaskowego różu.
Ten pierwszy lepiej się zmywa i trzyma. Piórka nawet z dużą dawką
zmywacza nie chciały się dać tknąć :)
                                          
                           
Paznokcie pomalowałam celowo każdy w jednym kolorze, żeby zaprezentować
Wam jak wygląda dany lakier...a mam już kilka pomysłów na wykorzystanie
tych lakierów jedynie jako zdobniki :) Ale o tym wkrótce.


3 komentarze:

  1. sama nie wiem, który efekt bardziej mi się podoba. Oba ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory bardzo ladne jednak osobiscie wolę lakier z połyskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oba lakiery dają super efekt :)
    proponuję dodać gadżet do bloga (z zakładki "więcej gadżetów") :)
    chętnie zaobserwuje bloga :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń