środa, 21 sierpnia 2013

Alterna - CAVIAR Anti-aging Blonde conditioner do włosów

Już jakiś czas temu kupiłam w trosce o swoje włosy, mniej o finanse ;) odżywkę
Alterny do włosów blond. Odżywka jest tylko jednym z całej gamy produktów
color care. Linia ta ma za zadanie "odnowić" i uwydatnić głębię koloru włosów
farbowanych, a naturalnych podkreślić blask. Słowo anti-aging  u większości
z nas budzi skojarzenie z różnego rodzaju kosmetykami dla wieku dojrzałego,
w szczególności przeciwzmarszczkowe.
No tak nasze włosy wystawiane na działanie promieni słonecznych, wody,
różnych preparatów,prostownic, suszarek...poniosło mnie :) ...w każdym razie
do włosów należy podchodzić z taką samą uwagą i troską jak o skórę ciała,
paznokcie. Też się starzeją, blaknie ich naturalny barwnik...Postanowiłam
moje trochę "dokarmić". Kupiłam wersję do włosów blond.
                          
Podoba mi się informacja na buteleczce, że w składzie odżywki na pewno
nie znajdziemy parabenów, sodium chloride, glutenu, phthalates.
Możemy za to znaleźć ekstrakt z kawioru odżywiający i nawilżający włosy
(bogatyw kwasy omega 3), filtry UV (utrzymujące melaninę, naturalny
barwnik we włosie),  witaminę C, jedwab morski i wiele składników,
które korzystnie wpływają na stan naszej chluby-włosów.
Wymieniłam tylko kilka głównych. Niestety nie udało mi się zrobić
z bliska fotki składu :/ Odżywka ma ponadto zapobiegać "wbijaniu"
się żółtego barwnika we włosy. Pojemność opakowania to 200 ml,
na czubku opakowania jest zaworek silikonowy, jak w niektórych
ketchupach ;) wystarczy przekręcić i wycisnąć porcję tego dobroczynnego
eliksiru.
                  
Odżywkę stosuję na umyte włosy lekko wmasowuję i pozostawiam na ok 3 min.
Następnie spłukuję i gotowe. Włoski są miłe w dotyku i mam wrażenie,
że takie bardziej nawilżone. Zapach odżywki jest przyjemny i świeży.
Lubię jak włosy nim pachną. Nie zauważyłam jednak żeby się długo utrzymywał.
Daję 4/5 . Odejmuję minus za cenę ;/ Gdyby nie kupony rabatowe to bym pewnie
nie kupiła tej odżywki, ale myślę, że i tak warto ją wypróbować.
Jest to moje pierwsze zetknięcie z tą firmą.
A może któraś z Was już testowała jakiś produkt tej firmy?


2 komentarze:

  1. opakowanie kusi elegancją ale nie miałam tej odżywki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim jest bardzo praktyczne zamykanie i mam gwarancję, że nic się nie wyleje...

      Usuń