niedziela, 18 sierpnia 2013

Tołpa - modelujący balsam ujędrniający do ciała

Dziś na tapetę pójdzie używany przeze mnie od 3 tygodni balsam Tołpa
z serii planet of nature. Udało mi sę go kupić po promocyjnej cenie 12 zł,
cena regularna ponad 20. Balsam miałam już na swojej liście zakupów
od jakiegoś czasu(poleciła mi go koleżanka), ale teraz gdy nadarzyła się okazja,
to czemu nie spróbować.


                                          

Pierwsze wrażenia po użyciu tego kremu..no cóż na pewno skóra jest gładka,
troszkę napięta.
Konsystencja balsamu jest raczej wodnista, nie taka gęsta i zwarta,
ale to tylko na plus zwłaszcza letnią porą. Nie cierpię jak balsam jest tłusty,
nie wchłania się i pozostaje lepka otulinka na skórze. Ten balsam
taki nie jest, przy odpowiednim racjonalnym dawkowaniu ;) ładnie się wchłania
i ubrania nam się nie pobrudzą.
Zapach ma przyjemny, nie wdziera się nachalnie do nozdrzy. Na początku
nie mogłam się do niego przyzwyczaić, ale teraz jestem nim zauroczona.
Taki subtelny i letni zapach zamknięty w tubie o pojemności 200 ml.
Balsam dość wydajny w porównaniu z wcześniej stosowanymi.
W składzie balsamu, którym się z każdą jego porcją raczymy,
są ekstrakty z guarany, kwiatów koniczyny, olej avocado, wit. E oraz alantoina.
Zawiera ekologiczny torf Tołpa.
                           
Muszę przyznać, że podczas stosowania tego balsamu skóra zrobiła się
delikatniejsza, nie wiem jak z ujędrnianiem, bo myślę, że ujędrniać nasze ciało
musimy też poprzez ruch fizyczny.
Żaden kosmetyk nam tego nie zapewni i nie zastąpi ćwiczenia.
Jednak ten efekt może wspomóc. Ja od pewnego czasu wzięłam się za rower,
a teraz ćwiczę jogę, więc myślę, że sam balsam w moim przypadku
to nie wszystko. Na pewno aktywność fizyczna ma tu jednak większy wpływ :)
Używając tego balsamu zapewnimy sobie odżywienie dla skóry
i nieco ją nawilżymy,a to ważne przy letnim wysuszającym skórę opalaniu.
Moje ogólne wrażenie pozytywne, daję temu kosmetykowi 4/5.






2 komentarze:

  1. Też go używam i jestem z niego zadowolona, lubię delikatny zapach i konsystencję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny balsam , to prawda i w przystępnej cenie

      Usuń