niedziela, 15 września 2013

Tołpa - mydełko borowinowo-glicerynowe

Trochę mnie długo nie było. Natłok różnych obowiązków i brak dostępu do neta :/
Ale powracam i już zabieram się do pisania :)
Dziś króciótko o moim ostatnim odkryciu. Na tapetę biorę mydełko firmy Tołpa.
Jakiś czas temu dostałam od koleżanki jako dodatek do upominku z Krynicy.
Z tego co wiem takie mydełko można jednak kupić w drogeriach..nie wiem czy wszystkich?
                   
Mydełko jest bardzo ładnie zapakowane w folię, pięknie pachnie-jak dla mnie;)
-lubię takie zapachy. Zawiera cenny torf borowinowy, który nawilża skórę i ją odżywia.
Koniec z łuszcząca się i swędząca skóra :)Bardzo przyjemnie mi się go używa,
ale patrzę na moją mydelniczkę i coraz szybciej go ubywa.
Jak dla mnie to chyba jedyny jego mankament....
      

                Skład mydełka:
                - kwasy huminowe - działanie przeciwzapalne, przeciwobrzękowe,
                - fitohormony - dobry wpływ na samopoczucie,
                - bituminy - dostarczają związków o budowie i działaniu podobnym
                                              do estrogenów.

Borowina ma w sobie wiele cennych składników naturalnych: wyżej wspomniane bituminy, aminokwasy pektyny, enzymy,
cukry, aminokwasy i związki fenolowe silnie  regenerujące, ochronne i antyoksydacyjne. Stymulują  również procesy immunologiczne. Związki bituminowe powstają w procesie humifikacji zawartych w roślinach wosków, tłuszczów i żywic.
Dobroczynne działanie borowiny docenione jest w walce np.
z rozstępami. Borowina zapobiega ich powstawaniu i eliminuje istniejące. Ważną informacją jest też to, że usuwa toksyny z organizmu. W salonach kosmetycznych i spa stosuje się zabiegi body wrapping. Polegają one na tym, że zawija się ciało w folię pod którą jest specjalna maska borowinowa na ciało. Po takim zabiegu na pewno skóra odzyskuje nowy blask.
Sprawdzałam ceny i wahają się one od 70 do ok. 200 zł. :/
Dlatego na razie stosuję wersję domową :) mydełko z serii Tołpa i balsam, który zakupiłam jakiś czas temu i z którego jestem mocno zadowolona.

4 komentarze:

  1. nie dawno robiłam sobie kąpiele borowinowe. na prawdę super sprawa. nie wiedziałam, że tołpa ma w swoim asortymencie takie mydełko, jak napotkam to się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam warto sobie takie sprawić, skóra fajnie się regeneruje po letnich słonecznych szaleństwach.

      Usuń
  2. Bardzo lubię Tołpę więc na pewno się na nie skuszę:)

    OdpowiedzUsuń