czwartek, 21 listopada 2013

...i paznokciom coś się od życia należy

Tak to prawda. A właściwie moim skórkom, które ostatnio niemiłosiernie cierpią.
Same kremy i kuracje nie wystarczają, więc postanowiłam wziąć sprawy
w swoje ręce, a raczej skórki ;) i poszłam do apteki po jakiś fajny specyfik.
Swego czasu używałam balsamy 5x2-dość dobre, ale efekt był krótkotrwały.
Właściwie sporo innych rzeczy też stosowałam, ale nie byłabym sobą gdybym
nie spróbowała czegoś nowego.
Wracając do sedna Pani w aptece poradziła mi z serii Barbra Pro odżywkę
do paznokci z olejkiem herbacianym. Tak znałam ten zapach z kapsułek
keratynowych z takim właśnie olejkiem, ale nie pamiętam już firmy.
Zapach specyficzny, więc jak ktoś nie lubi i drażni to jego nozdrza to niech
wypróbuje jakiś inny wariant. Mnie ten zapach nie odstręcza, więc kupiłam.
                          
Olejek jest kombinacją kilku cennych składników pielęgnujących:
- olejku herbacianego,
- olejku z nasion sezamu wschodniego,
- olejku z awokado,
- wit. E.

Taka mieszanka ma wzmocnić paznokcie i poprawić ich wygląd, elastyczność.
Zawartość olejku herbacianego w odżywce nadaje mu działanie antyseptyczne,
przeciwzapalne, przeciwgrzybiczne. Ułatwia również gojenie ran i eliminuje
stany zapalne.Na pewno jest to odżywka dla cierpliwych, nie powinno się
jej zmywać, a przynajmniej na dłuższą chwilkę pozostawić na płytce paznokcia
i wetrzeć w skórki. Ja swoją cierpliwość właśnie testuję, bo chce poprawić
kondycje moich paznokci. Stosowanie preparatów "z doskoku" nie ma sensu.
Żeby widzieć efekt troszkę trzeba czasu. Jak dotychczas chwalę sobie ten specyfik.
Tylko ubolewam, że nie mogę przez ten czas malować paznokci
(z 2powodów-1  lakier się nie trzyma, a 2 jak pielęgnacja, to pielęgnacja) :).
Miałyście może taką odżywkę? Warto czekać na efekt?
                              

W buteleczce jest 7 ml, a odżywka jest wydajna, więc na dłuższy czas spokojnie
wystarczy :) Aplikator jak w standardowym lakierze do paznokci.
W ofercie Barbra Pro znajdziecie również wersję z olejkiem jojoba, mirry, żel
do zgrubiałego naskórka z aloesem oraz szeroką gamę odżywek do paznokci.

4 komentarze:

  1. pierwszy raz spotykam się z tą marką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest już dosyć długo na rynku, ale nie we wszystkich drogeriach jest dostępna. Raczej należy pytać w aptekach.

      Usuń
  2. pierwszy raz ją widzę, ale może się skuszę, bo z moimi skórkami i paznokciami też nie jest najlepiej :P

    OdpowiedzUsuń
  3. od pewnego czasu staram się poprawić stan moich paznokci, mam nadzieję, że odżywka spełni swoje zadanie :)

    OdpowiedzUsuń