niedziela, 3 listopada 2013

Paloma - domowe spa dla dłoni i paznokci

Witajcie Moje Kochane Koleżanki Blogerki. Dziś aura nie rozpieszcza, więc sama
postanowiłam zadbać o swój dobry nastrój i o swoje dłonie przy okazji :)
Jakiś czas temu nabyłam w jednej z drogerii kilka produktów polskiej firmy
Miraculum
serię do pielęgnacji dłoni. Seria ta już została opatrzona etykietką
"Qultowego"kosmetyku.
                                            
Od lewej strony zacznę:
- odżywka do paznokci - multiwitaminowa. W jej skład wchodzą m in.wit. A, E, F.
Przeznaczona do paznokci łamliwych, jako kuracja po tipsach, zwiększa
elastyczność płytki i sprawia, że paznokcie są mocniejsze. Używam od kilku dni,
więc niewiele mogę szczerze o tym produkcie opowiedzieć.
Na pewno takie bielsze pazurki mam :)
                
            

- intensywnie nawilżający spray do rąk. W swoim składzie zawiera masło shea,
olejek macadamia
i migdałowy. Oba silnie regenerują skórę i wygładzają.
Jak dla mnie bardzo przydatna obietnica - informacja ma pielęgnować skórki.
Dodatkowo spray zawiera ekstrakty z perły i jedwabiu, które rozjaśniają
skórę dłoni. Zapach cudowny-jak dla mnie. Polecam ten spray do rąk.
Używam go już od 2 tyg i jestem zadowolona. Dłonie są gładkie i nawilżone.

- cukrowy peeling do dłoni, ostatni w kolejce, ale równie warty uwagi.
Przyjemnie pachnie. Ma nieco zbitą konsystencję, ale łatwo go "wyłuskać" z opakowania.
Można go używać na mokro i sucho.
Po zmyciu pozostawia film ochronny na skórze. Łapki od razu odzyskują
swój właściwy wygląd. Peeling złuszcza martwy naskórek i poprawia krążenie
dłoni. Zawiera olejek macadamia i migdałowy. Dodatkowo wzbogacony wit. A i E.                   

                                             

                                        Powyżej peeling i spray-prezentacja konsystencji ;)

Pozdrawiam z mojego domowego spa;) i życzę miłej niedzieli i dobrego tygodnia.

6 komentarzy:

  1. lakier, który masz na paznokciach jest piękny, fajny zestaw kosmetyków. nie są chyba zbyt łatwo dostępne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żanetko bardzo dziękuję za komplement mojego kolorku :) to lakier za 4 zł :) z drogerii na promocji :) ładniejszy nawet od kilku droższych, które mam.
      A kosmetyki są dostępne w drogerii wispol. Polecam spróbować

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Paloma to firma obecna już dłuższy czas na polskim rynku. Produkty są produkowane pod szyldem firmy Miraculum z Krakowa.

      Usuń
  3. Wyglądają zachęcająco. :) Dziękuję Evi za komplement dla kotki, jak sobie kupię szczotkę TT, też jej pożyczę od czasu do czasu. ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. szczotka super potwierdzam jej fenomen, choć byłam sceptycznie nastawiona
    Jak tu nie komplementować takiego kotka :)

    OdpowiedzUsuń