wtorek, 23 lipca 2013

kropki i kreski ;)

Witajcie.
Dziś postanowiłam przedstawić moją stylizację paznokci...ha szumnie
to zabrzmiało.
Po prostu poczułam się zainspirowana flakonikiem z ozdobami w lakierze
od Vipery, który wpadł mi w oko podczas kolejnego łowienia okazji
w drogerii. Szybko nałożyłam na paznokieć i to był strzał w 10!
Vipera Roulette na moim "beżyku" wyglądał bardzo ładnie
i powiem Wam, że spokojnie taka fantazja na temat kropek i kresek,
może być stosowana na każdy kolor podkładowy i będzie się ładnie
komponować. Interesujące połączenie może tworzyć ze złotym,
czy w klasycznym połączeniu z bielą.
Poniżej zaprezentowałam mój pomysł na dziś. Lakierem podkładowym
jest Golden Rose Rich color w odcieniu łososiowym nr 43, a na to
Vipera nr 34 - lakier zdobiący.

Oczywiście pod tym wszystkim czai się odżywka Delia z żeńszeniem,
która jak zapewnia producent pomaga szybciej rosnąć paznokciom.
Ma zadanie odżywiać i wzmacniać, co akurat moim paznokciom się przyda,
bo częste obcowanie z detergentami mocno je osłabiło :(
A oto cały zestaw:

Ciekawa jestem Waszych sposobów na odżywienie i wzmocnienie paznokci.
Z domowych sposobów próbowałam już wielu wcierek z olejków, cytryny
i innych specyfików, ale nie mam jakiejś skutecznej metody.
Natomiast jeśli chodzi o odżywki sklepowe, to już mam większe pole
do (p)opisu :)
Wypróbowałam już wiele odżywek z różnych półek cenowych.
Postaram się wkrótce zrobić o nich posta.

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny blog, będę tu zaglądać, czekam na więcej wpisów o lakierach do paznokci, ta stylizacja pazurków mi się spodobała, powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Obiecuję, że pazurkowe posty będą gościć częściej.

      Usuń
  2. Ja uratowałam swoje pazurki skoncentrowaną odżywką do paznokci 8 in 1 z Eveline, obawiałam się jej ponieważ czytałam wiele niezbyt dobrych recenzji, ale u mnie wypadła bardzo dobrze. Rozjaśniła mi nawet płytkę paznokci, z czego bardzo się cieszę :)

    Vipera... zaczynam coraz bardziej i bardziej lubić tą markę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta odżywka z Eveline jest dobra, choć ja osobiście częściej używałam tą sos do kruchych paznokci. Stały się po niej twarde jak skała;)

      Usuń