poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Wygrana

Jakiś miesiąc temu postanowiłam wziąć udział w konkursie u Eli Brzeski na blogu, zwłaszcza, że wystarczyło wyrazić chęć udziału w losowaniu ...i liczyć na łut szczęścia :)
Nie muszę chyba opisywać radości, jak po kilku dniach przyszedł do mnie mail z gratulacjami od Eli.
Kolejne kilka dni i przesyłka dotarła :) Pięknie opakowana torebeczka...aż przez chwilę wahałam się czy odpakować od razu...ale ciekawość zwyciężyła ;)
Zrobiłam kilka fotek i prezentuję poniżej. Świetnie się składa, bo w kwietniu mam u znajomych wesele to akurat taka mała torebeczka będzie w sam raz na uroczystość.
Dziękuję Elu.


                                                           
                   



5 komentarzy:

  1. Bardzo mi milo Evi, ciesze sie ogromnie, ze Ci sie spodobala:) Zycze wiele radosci i przyjemnosci z niej na weselu i nie tylko:)

    Pozdrawiam Cie serdecznie, Evi:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow wspaniała nagroda, a Pani Ela to prawdziwa dama i kobieta z klasą. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna nagroda i świetnie zapakowania, gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  4. 47 year old Dental Hygienist Dolph Josey, hailing from Lakefield enjoys watching movies like "Corrina, Corrina" and Soapmaking. Took a trip to Kasbah of Algiers and drives a F150. Pelny raport

    OdpowiedzUsuń