wtorek, 31 grudnia 2013

Szczęśliwego Nowego 2014 Roku :)


Święta już za nami..ciężko było mi się zebrać żeby coś opisać
z moich świątecznych przygotowań, albo wrzucić kilka recenzji-ale
spokojnie mam już przynajmniej coś w zanadrzu :)
Dziś inny powód do świętowania-pożegnamy stary rok i powitamy nowy,
z nadzieją w sercach, że będzie lepszy. Końcówka roku zwykle zmusza do refleksji,
obiecujemy sobie poprawę i dyktujemy kolejne podpunkty na naszej liście zobowiązań ;)
Nie mam takiej listy-przynajmniej w tej chwili, troszeczkę przespałam
ten temat ;)
Dziś post krótki-kilka zdjęć i życzenia :)
Wszystko dlatego, że czekam już niecierpliwie na moich znajomych.
Postanowiliśmy razem spędzić ten wieczór. To świetny czas
na nadrobienie zaległości "plotkarskich".
Skoro domówka to nie specjalnie się przygotowywałam :)
odrobina złocistego pudru na policzki, brokatowy lakier.....
i koniec mojego makijażowego szaleństwa.
Ciekawa jestem, czy któraś z Was była na jakimś prawdziwym balu?
                    
                                                      
                           
Lakier do paznokci Sally hansen-czarny z drobinkami brokatu-
pięknie migocze-szkoda, że światło aparatu tego w pełni nie oddaje ;/
Puder z drobinkami złota, który widzicie poniżej to limitowanka Catrice
-kupiony chyba ze 3 lata temu.                         
                                      


Moje Kochane Koleżanki Blogerki życzę Wam i sobie wielu
ciekawych tematów, wytrwałości w blogowej przygodzie,
wdzięcznych czytelników i duuużo radości
i życzliwych i dobrych ludzi w Nowym Roku 2014.

5 komentarzy:

  1. Imponujące paznokcie i fajny efekt. W sam raz na Sylwestra czy karnawał. :-)

    Wspaniałego 2014!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ;) myślę, że buteleczka akurat wystarczy na kilka aplikacji na karnawałowe party :)

      Usuń
  2. Paznokcie zachwycają! ja od sylwestra mam piasek z zimowej kolekcji lovely, pojawiają się dopiero pierwsze odpryski.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi sie podoba:) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń