piątek, 21 marca 2014

Blumarine Innamorata - Lovely Rose. Koronki i róże.

 Jestem fanką zapachów. Zapachy różane w moim "zbiorze" odgrywają duża rolę ;)
Zakochałam się w Trussardi - Delicate Rose, Lancome Midnight Rose,
a teraz przyszedł czas na Blumarine Innamorata-Lovely Rose.
Robiłam już kiedyś pierwsze podejście do tej wody, ale jakoś nie do końca
byłam przekonana co do tego zapachu. Tym razem jest inaczej :)
Miesiąc temu przechadzałam się po sklepachi zaglądnęłam do Marionnaud
i co widzą moje oczy-pustawe półki i wyprzedaże.
Firma kończy działalność w Polsce. Pooglądałam flakoniki i w moje ręce wpadł
właśnie taki mały, 30 ml uroczo zdobiony wzorem koronki flakonik,
w którym zamknięto namiastkę różanej woni.


Zapach bardzo mi się podoba. Jest to woda toaletowa, a nie perfuma,
więc troszkę brak mi trwałości w nim, ale i tak jest to zapach odurzający
bukietem kwiatowo-owocowym.
Nie jest to zapach nachalny, lecz taki lekki w sam raz na wiosenne spacery.
Jego nuty przewodnie to:
Nuty głowy: limonka, cytryna, bergamota, malina i zielone jabłko 
Nuty serca: różane płatki, frezja i gardenia
Nuty bazy:  drzewo cedrowe i piżmo

Jeśli lubicie takie radosne zapachy w pięknej oprawie to polecam.
Cena też dobra, bo są w M.wyprzedaże.

3 komentarze: